Gry w procesie decyzyjnym. Wybrane problemy
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Autor: Katarzyna Szara
Format B5
135 stron
Oprawa miękka
Grudzień 2021
Inspiracją do powstania opracowania była potrzeba uatrakcyjnienia zajęć z wykorzystaniem form aktywnych, które motywują uczestników do pracy. W pracy przedmiotem zainteresowania będą gry, w których korzystamy z plansz, pionków, kart, kostek do gry i innych podobnych przedmiotów określanych mianem rekwizytów. Nie oznacza to jednak, że gry komputerowe zostaną całkowicie pominięte. Środowisko wirtualne jest dla ludzi młodych środowiskiem „tak naturalnym”, w którym funkcjonują bez żadnych problemów, że nie można go pominąć.
Książka składa się z dwóch części. Pierwsza obejmuje pięć rozdziałów:
- Decyzja jako główny element procesu decyzyjnego
- Gry – charakterystyka i oddziaływanie na różne sfery ludzkiego życia
- Podstawowe założenia teorii gier
- Grywalizacja i jej zastosowanie
- Wybrane determinanty wpływające na rozgrywkę
Każdy z nich kończy się pytaniami do dyskusji.
W części drugiej zaprezentowano osiem przykładów gier, które można wykorzystać podczas zajęć dydaktycznych oraz sześć ćwiczeń aktywizujących i pięć ćwiczeń rozwijających kreatywność.