Prawne możliwości ograniczania czynników wpływających na agresję internetową wobec myśliwych

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 29,00 zł

Cena regularna:

29.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Maria M. Gwiazdowicz

Format A5

120 stron

Oprawa miękka 

Styczeń 2023

ISBN 978-83-7986-443-0

 

Toczące się w sferze internetowej życie, nie jest wolne od wystąpień przeciwko wolności czy bezpieczeństwu, a zjawisko to dotyka niemal każdej grupy społecznej. Obserwacja odradzającej się cyklicznie debaty publicznej dotyczącej łowiectwa, skłoniła autorkę do zawężenia analizy cyberprzemocy do grupy myśliwych. Książka przedstawia genezę agresji internetowej jako zjawiska społecznego oraz wyniki badań ankietowych, które dotyczyły świadomości istnienia tego zjawiska wśród myśliwych. Rdzeniem pracy były rozważania na temat skuteczności istniejących i planowanych narzędzi prawnych na poziomie zarówno krajowym, jak i unijnym. Zdaniem autorki przyzwolenie na rozwój cyberprzemocy może w przyszłości doprowadzić do rozwoju ekoterroryzmu skierowanego w grupę myśliwych, którzy wykonują m.in. zadania powierzone przez państwo.

Spis treści:

1. Wstęp
2. Metodyka
3. Rola współczesnego łowiectwa
4. Społeczeństwo sieciowe a zjawisko cyberprzemocy
   4.1. Początki społeczeństwa sieciowego
   4.2. Powstanie zjawiska cyberprzemocy
   4.3. Geneza agresji przeciwko myśliwym
5. Analiza wyników
   5.1. Badania ankietowe
   5.2. Studium przypadku cyberprzemocy wobec myśliwych
6. Regulacje prawne ograniczające cyberprzemoc
   6.1. Regulacje prawne obowiązujące w Polsce
   6.2. Regulacje projektowane w Unii Europejskiej
   6.3. Regulacje projektowane w Polsce
7. Podsumowanie
8. Bibliografia
   Wykaz aktów normatywnych
   Orzecznictwo
   Wykaz literatury
   Wykaz źródeł internetowych
Wykaz skrótów
9. Załączniki
   Załącznik 1. Ograniczanie cyberprzemocy wobec myśliwych. Ankieta badawcza
   Załącznik 2. Ustawa o ochronie wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych (projekt z dnia 3 stycznia 2022 r.)

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl