Przestrzenny wymiar sektora kreatywnego

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 29,00 zł 29.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Autorzy: Krzysztof Stachowiak, Paulina Tomczak

2015

Format B5

112 stron

Miękka oprawa

W bogatej literaturze na temat roli sektora kreatywnego w rozwoju miast i regionów, poza studiami przypadków, nadal brakuje opracowań o charakterze porównawczym oraz teoretycznym, które próbowałyby głębiej wniknąć w przestrzenne aspekty funkcjonowania i rozwoju sektora kreatywnego. Stąd też celem niniejszej pracy jest konceptualizacja i charakterystyka przestrzennego wymiaru sektora kreatywnego.

Spis treści

1. Wstęp

2. Podstawowe koncepcje sektora kreatywnego

3. Rozmieszczenie i uwarunkowania lokalizacyjne przedstawicieli klasy kreatywnej oraz przedsiębiorstw z sektora kreatywnego

4. Klastry kreatywne jako przestrzenne formy organizacji działalności w sektorze kreatywnym

5. Sektor kreatywny w rozwoju społeczno-gospodarczym w różnych skalach przestrzennych

6. Podsumowanie

Literatura

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl