Przestrzenny wymiar sektora kreatywnego
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Autorzy: Krzysztof Stachowiak, Paulina Tomczak
2015
Format B5
112 stron
Miękka oprawa
W bogatej literaturze na temat roli sektora kreatywnego w rozwoju miast i regionów, poza studiami przypadków, nadal brakuje opracowań o charakterze porównawczym oraz teoretycznym, które próbowałyby głębiej wniknąć w przestrzenne aspekty funkcjonowania i rozwoju sektora kreatywnego. Stąd też celem niniejszej pracy jest konceptualizacja i charakterystyka przestrzennego wymiaru sektora kreatywnego.
Spis treści
1. Wstęp
2. Podstawowe koncepcje sektora kreatywnego
3. Rozmieszczenie i uwarunkowania lokalizacyjne przedstawicieli klasy kreatywnej oraz przedsiębiorstw z sektora kreatywnego
4. Klastry kreatywne jako przestrzenne formy organizacji działalności w sektorze kreatywnym
5. Sektor kreatywny w rozwoju społeczno-gospodarczym w różnych skalach przestrzennych
6. Podsumowanie
Literatura